Kiedy audyt kampanii reklamowej lub ruchu jest potrzebny?
Audyt kampanii reklamowej przyda się, jeśli nie za bardzo umiesz interpretować jej wyniki i chcesz wiedzieć, czy dobrze idzie. Być może masz podejrzenia, że część ruchu wygląda na ruch botów i potrzebujesz opinii eksperta. A może agencja przesyła mało dokładne raporty i chcesz zasięgnąć opinii niezależnej osoby.
Jak wygląda audyt kampanii reklamowej i jaki jest efekt końcowy?
Do wykonania audytu potrzebuję dostępu do Google Analytics – do wglądu w wyniki kampanii. Potrzebuję także informacji, jakie działania były niedawno prowadzone oraz jakie ewentualne masz podejrzenia, zastrzeżenia lub co chcesz sprawdzić. Po nadaniu uprawnień przyglądam się danym i analizuję. Jest też możliwa opcja, w której zamiast dostępu otrzymuję wskazane raporty, ale taka metoda współpracy jest zawsze dużo bardziej pracochłonna, przez co będzie też generować wyższy koszt. Jest też mniej skuteczna.
Co zyskujesz?
- Opinię niezależnego specjalisty na temat prowadzonej kampanii reklamowej.
- Zweryfikowanie podejrzanych danych w Google Analytics.
- Listę rekomendacji.
Moje doświadczenie audytach kampanii reklamowych i ruchu na stronie
Kampanie reklamowe prowadzę od końcówki 2015 roku, a od 2016 roku specjalizuję się w działaniach związanych z analityką, konfiguracją i analizą Google Analytics.
Wycena i kolejne kroki
Aby otrzymać wycenę skorzystaj z formularza poniżej. Postaraj się wpisać maksymalnie wiele informacji – zwłaszcza na temat ewentualnych zastrzeżeń. Zwrócę na nie szczególną uwagę przy audycie. Jeśli potrzebujesz także innych usług – zaznacz je w formularzu.
Błąd: Brak formularza kontaktowego.