Audyt kampanii reklamowej i ruchu na stronie

Kiedy audyt kampanii reklamowej lub ruchu jest potrzebny?

Audyt kampanii reklamowej przyda się, jeśli nie za bardzo umiesz interpretować jej wyniki i chcesz wiedzieć, czy dobrze idzie. Być może masz podejrzenia, że część ruchu wygląda na ruch botów i potrzebujesz opinii eksperta. A może agencja przesyła mało dokładne raporty i chcesz zasięgnąć opinii niezależnej osoby.

Jak wygląda audyt kampanii reklamowej i jaki jest efekt końcowy?

Do wykonania audytu potrzebuję dostępu do Google Analytics – do wglądu w wyniki kampanii. Potrzebuję także informacji, jakie działania były niedawno prowadzone oraz jakie ewentualne masz podejrzenia, zastrzeżenia lub co chcesz sprawdzić. Po nadaniu uprawnień przyglądam się danym i analizuję. Jest też możliwa opcja, w której zamiast dostępu otrzymuję wskazane raporty, ale taka metoda współpracy jest zawsze dużo bardziej pracochłonna, przez co będzie też generować wyższy koszt. Jest też mniej skuteczna.

Co zyskujesz?

  • Opinię niezależnego specjalisty na temat prowadzonej kampanii reklamowej.
  • Zweryfikowanie podejrzanych danych w Google Analytics.
  • Listę rekomendacji.

Moje doświadczenie audytach kampanii reklamowych i ruchu na stronie

Kampanie reklamowe prowadzę od końcówki 2015 roku, a od 2016 roku specjalizuję się w działaniach związanych z analityką, konfiguracją i analizą Google Analytics.

Wycena i kolejne kroki

Aby otrzymać wycenę skorzystaj z formularza poniżej. Postaraj się wpisać maksymalnie wiele informacji – zwłaszcza na temat ewentualnych zastrzeżeń. Zwrócę na nie szczególną uwagę przy audycie. Jeśli potrzebujesz także innych usług – zaznacz je w formularzu.

Błąd: Brak formularza kontaktowego.