Audyt Google Analytics

Kiedy potrzebny jest audyt Google Analytics?

Jeśli masz stronę internetową i nie masz pewności czy jest prawidłowo skonfigurowana. Dane z jakiegoś powodu nieprawidłowo się zliczają, brakuje ich, jest ich zbyt dużo lub przyjmują złe wartości. To przykłady sytuacji, w których możesz potrzebować mojej pomocy. W takiej sytuacji niezbędny jest audyt Google Analytics.

Jak wygląda taki audyt Google Analytics i jaki jest efekt końcowy?

Usługa rozpoczynam się od:

  • Wskazania usługi Google Analytics, strony lub stron, na których jest implementacja.
  • Określenia widoku lub widoków, które mają być sprawdzone.
  • Nadania uprawnień umożliwiających sprawdzenie ustawień wewnątrz.
  • Mogą być także potrzebne uprawnienia do innych kont, w szczególności Google Tag Manager, dostęp do wtyczek, którymi został zaimplementowany Google Analytics. Jeśli ma być również sprawdzone połączenie Google Analytics z innymi narzędziami, również potrzebny jest dostęp do tych narzędzi.

Po otrzymaniu dostępu do kont:

  • Sprawdzę, czy sam kod (lub różne kody) są prawidłowo wpięte.
  • Zweryfikuję konfigurację wewnątrz narzędzia.
  • Określę funkcje strony, które warto mierzyć.
  • Sprawdzę przykładowe dane wewnątrz narzędzia.

Co zyskujesz?

  • Ocenię wdrożone rozwiązania, poszczególne elementy ocenię w skali 1-10.
  • Podsumowanie – ocenię całość rozwiązań jako wartość procentowa.
  • Przygotuję listę wytycznych do wdrożenia.
  • W przypadku jeśli zdecydujesz się wdrożyć ze mną te zmiany – jest to już przygotowana lista, więc czas potrzebny na wykonanie będzie mniejszy, a więc i koszt wdrożenia się obniży.

Moje doświadczenie przy audytach

Zajmuję się wdrażaniem różnych narzędzi marketingu online od początku 2016 roku. Dokonałem ponad 100 wdrożeń Google Analytics na różnych stronach internetowych – od prostych landing page, po bardzo skomplikowane projekty. Umiem także wdrażać mechanizmy enhanced e-commerce oraz przygotowywać specyfikacje dla developerów do wdrożenia odpowiednich kodów. Interesuje mnie bardzo wszechstronność narzędzia Google Tag Manager w marketingu online, dlatego w zależności od potrzeb potrafię także przygotować niestandardowe rozwiązania.

Wycena i kolejne kroki

Aby otrzymać wycenę skorzystaj z formularza poniżej. Postaraj się wpisać maksymalnie wiele informacji – zwłaszcza na temat swoich potrzeb. Jeśli potrzebujesz także innych usług – zaznacz je w formularzu.
Jeśli potrzebujesz kompleksowego audytu swoich działań marketingowych również skorzystaj z formularza i opisz swoje potrzeby w treści wiadomości.

Błąd: Brak formularza kontaktowego.